-
1.
نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ پورنگ، علی ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندراهبرد تدافعیجهت گیری های راهبردی سطح کسب وکارراهبرد آینده نگر
نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ پورنگ، علی ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندراهبرد تدافعیجهت گیری های راهبردی سطح کسب وکارراهبرد آینده نگر