کلیدواژه عملکرد برند / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل بهبود عملکرد برند با تاکید بر نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی و جهت گیری کارآفرینانه در شرکت های SME مبتنی بر رویکرد ساختاری – تفسیری
نویسنده : امامی، مرتضی ؛ زرگر، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجله : اقتصاد و مدیریت شهری » تابستان 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها: عملکرد برند میک مک مناب انساانی شارکت هاا ی کوچاک و متوساط رویکارد سااختار ی تفسیری جهت گیری کارآفرینانه
-
2.
بررسی هوش معنوی و سطح رضایت مشتریان هتل با نقش میانجی اخلاق اسلامی (موردمطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره مشهد)
نویسنده : رضایی شاندیز، روحالله ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » بهار 1401 - شماره 1 (22 صفحه - از 142 تا 163 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند عملکرد برند ارزش درک شده هتل های استان اردبیل
-
3.
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
نویسنده مسئول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها: تصویر برند وفاداری به برند ارزش ویژه برند عملکرد برند اعتماد به برند رفتار خرید مصرفکننده
-
4.
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ: ﻧﻘﺶ ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر
نویسنده : شاهینی، وحید ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -11؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (10 صفحه - از 786 تا 795 )
کلیدواژه ها: ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.
-
5.
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ابعاد برند با در نظر گرفتن نقش نوآوری سازمانی
نویسنده : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجله : منابع و سرمایه انسانی » زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها: ابعاد برند نوآوری سازمانی آگاهی از برند عملکرد برند بازاریابی شبکهای
-
6.
تاثیر امضای برند از طریق متغیرهای واسط نگرش به برند ،آگاهی از برند و شهرت برند بر عملکرد برند
نویسنده : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها: نگرش به برند آگاهی از برند عملکرد برند شهرت برند امضای برند
-
7.
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ: ﻧﻘﺶ ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر
نویسنده : شاهینی، وحید ؛
مجله : یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » مجموعه مقالات همایش (10 صفحه - از 786 تا 795 )
کلیدواژه ها: ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ
-
8.
بررسی تاثیر شهرت برند بر عملکرد برند با در نظر گرفتن نقش میانجی لوگوی برند در هتلهای 5 ستاره ایران
نویسنده : اوقانیان، مجید ؛ اسدی، مهدی ؛ اشتر، مریم ؛
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 3؛ 1400/08/28 - 1400/08/28 (19 صفحه - از 700 تا 718 )
کلیدواژه ها: شهرت برند عملکرد برند لوگوی برند هتلهای 5 ستاره
-
9.
بررسی اثر جهت گیریهای استراتژیک و نقش تقویت کننده دوسوتوانی بر شهرت برند دانشگاهی
نویسنده : فاریابی، نگار ؛
مجله : مدیریت بر آموزش سازمان ها » پاییز 1400، سال دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 105 تا 129 )
کلیدواژه ها: عملکرد برند گرایش کارافرینی گرایش تعاملی قابلیت استخراجی قابلیت اکتشافی شهرت برند.
-
10.
بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتلهای 5 ستاره سطح شهر مشهد)
نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ نویسنده : شیروانی مقدم، سپیده ؛
مجله : فضای گردشگری » پاییز 1400 - شماره 40 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها: فرهنگ شخصیت برند وفاداری به برند عملکرد برند هتلهای 5 ستاره مشهد