-
1.
مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارتاجتماعی
نویسنده : رمضانی، الهام ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1400 - شماره 68 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 257 تا 276 )
کلیدواژه ها:برندتجارت اجتماعیمتنکاویتوصیه ای الکترونیکینظرات آنلاین مشتریان
-
2.
نویسنده : زرمهر، فاطمه ؛ کارشناس، حسین ؛ نویسنده مسئول : منصوری، علی ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1399 - شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:تحلیل معناییمتنکاویمدلسازی موضوعیکشف موضوع