کلیدواژه برند / (464 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیری، وحید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (6 صفحه - از 598 تا 603 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
2.
نویسنده : مفتی زاده، راژان ؛ کشاورز، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (10 صفحه - از 60 تا 69 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعملکردسیستم های پویابرند
-
3.
نویسنده : گروئی، زینب ؛ نظری، علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (14 صفحه - از 333 تا 346 )
کلیدواژه ها:برندطراحی لباسلباس فرمارتقا برندسازی
-
4.
نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ نصیری، اسماعیل ؛ شهرستانی، مهران ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1403، دوره پنجاه و ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:گردشگریمقصدبرندقصد بازدید و توصیهجغرافیایی انسانی
-
5.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهتجربه برندمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
6.
نویسنده : محمدی همت آباد، الناز ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
7.
نویسنده : آخوندی، مهران ؛ نجف لو، کیمیا ؛ بازرگان، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (4 صفحه - از 389 تا 392 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفروشبرندارزش ویژه نام تجاری
-
8.
نویسنده : محسن، افشین ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، داریوش ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 160 تا 179 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیسهم بازارهوشمندی رقابتیارزش ویژه برندمراکز تجاری کیشافزایش سهم بازارمشتریارزش ویژهمشتریانبرنـدمصرفکنندهبازاریابیمحصولات
-
9.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
10.
نویسنده : فریدنیا، حسین ؛ قربانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : صابری، علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 161 تا 191 )
کلیدواژه ها:برندهای نوظهور ورزشیارزش ویژه برندبازیوارسازیبـابرنـدبرنــدبــا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (140 مقاله)
- علمی-پژوهشی (72 مقاله)
- الف (61 مقاله)
- B (13 مقاله)
- ملی (12 مقاله)
- بین المللی (11 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- A (7 مقاله)
- د (4 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- C (2 مقاله)