-
1.
نویسنده : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویامدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتال
-
2.
نویسنده : بلاغت نیا، نفیسه ؛ شیرازی، حسین ؛ جنتی فر، حسین ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 19 تا 49 )
کلیدواژه ها:پیامدبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای نوپامدل بازاریابیپیشآیند