موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 15 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 12 |
ادبیات و زبانها 8 |
مدیریت 7 |
جغرافیا 6 |
اقتصاد 4 |
میان رشته ای 4 |
حقوق 2 |
فلسفه و کلام 2 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
هنر و معماری 1 |
تاریخ 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 66 |
انگلیسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 34 |
-
1.
فراترکیب عوامل کششی و رانشی در توسعه گردشگری مذهبی
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : حاتمی ورزنه، ابوالفضل ؛ اسدی کاتب، محبوبه ؛
مجله : پژوهش های ادیانی » تابستان 1401 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (30 صفحه - از 262 تا 291 )
کلیدواژه ها: گردشگری فراترکیب گردشگری مذهبی عوامل کشش و رانش
-
2.
نوشتن با جوهر سپید: بررسی پیوند فمینیسم و پسامدرنیسم در داستان «روز اسبریزی» اثر بیژن نجدی بر مبنای مفهوم نوشتار زنانه
نویسنده مسئول : نوروزی روشناوند، فرشید ؛ نویسنده : غفاری، محمد ؛
مجله : پژوهشنامه مکتب های ادبی » پاییز 1400 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (20 صفحه - از 72 تا 91 )
کلیدواژه ها: فمینیسم نوشتار زنانه الن سیکسو پسامدرنیسم «روز اسبریزی»
-
3.
واقعنمایی و بازنمایی در فلسفه و سینما: بررسی نقادانۀ فیلم مرد عوضی اثر آلفرد هیچکاک با اشاره به نظریۀ آندره بازَن
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : رمزی، ملیکا ؛
مجله : مطالعات بین رشته ای ادبیات، هنر و علوم انسانی » پاییز و زمستان 1400- شماره 2 (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها: آندره بازن رئالیسم (واقعنمایی) ذهنمحوری عینینگری مرد عوضی بازنمایی
-
4.
تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : ناصری، قدرت الله ؛ خلیلی پور، گلی ؛
مجله : گردشگری شهری » تابستان 1400-دوره هشتم ، شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها: گردشگری گردشگر تجربه گردشگر تجربه ماندگار
-
5.
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : معینی، حسین ؛ گودرزی، ابوالفضل ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله : مدیریت برند » بهار 1400 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (51 صفحه - از 42 تا 92 )
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی برند رفتار شهروندی برند
-
6.
ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم)
نویسنده : عباسی، احمد ؛ جعفری، سید محمد باقر ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله : جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای » بهار 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: درگیری ذهنی گردشگر قصد سفر مجدد به مقصد گردشگری توصیه سفر به مقصد گردشگری کیفیت تجربه گردشگر
-
7.
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراکشده از خدمات آموزشی
نویسنده : نادری، ناهید ؛ امدادی، حمیده ؛ فرمانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله : مطالعات برنامه ریزی آموزشی » بهار و تابستان 1399- شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 250 تا 272 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات خدمات آموزشی تحلیل عاملی اکتشافی آنتروپی شانون کیفیت ادراکشده
-
8.
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تاثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان)
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : شایسته، حسین ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1399 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (47 صفحه - از 166 تا 212 )
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد اجتماع برند تعلق به برند توصیه برند به سایرین
-
9.
شناسایی فرصتهای سفر مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : خوشرو، مینا ؛ سلطانی فر، احسان ؛ رنجبر مطلق، فربد ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » زمستان 1399- شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 74 تا 89 )
کلیدواژه ها: گردشگری رویکرد کیفی تحلیل مضمون. نقاط تماس مشتری مدل5A نقشۀ سفر مشتری
-
10.
تبیین عوامل مؤثر بر پیگیری اطلاعات در ارتباطات توصیهای آنلاین در گردشگران خارجی شهر کاشان
نویسنده مسئول : نصیری، سمانه سادات ؛ نویسنده : غفاری، محمد ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » زمستان 1398- شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 30 تا 43 )
کلیدواژه ها: گردشگری کاشان درگیری ذهنی ارتباطات توصیهای آنلاین پیگیری اطلاعات