-
1.
Differential Impact of Sequential and Simultaneous Input Enhancement on Iranian EFL Learners’ Intake
نویسنده : Jalali، Mehri ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»spring 2014 - Number 14 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 83 تا 101 )
کلیدواژه ها:IntakeraisingInputBased Instructioninput enhancementtextual enhancementgrammar consciousness
-
2.
نویسنده : Khoshnevis، Iraj ؛ Mikaeli، Zohreh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 102 تا 115 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionFocus on FormInputFocus on formsInput enhancementTextual enhancementNoticing hypothesisEFLLongSecond Language AcquisitionIranianGroupsTest