-
1.
نویسنده : قورچانی خوزانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 10 تا 42 )
کلیدواژه ها:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسیجمهوری اسلامی ایرانتکنیک زیمتبرند سیاسی
-
2.
نویسنده مسئول : موسوی، سید محمد ؛
مجله:مطالعات بین المللی»تابستان 1401 - شماره 73 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:استراتژیانتخاباتبازاریابی سیاسینظریه بازاریابی سیاسی
-
3.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نوری نژاد، جاوید ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 44 تا 72 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابی سیاسیارزش ویژه برند احزاب سیاسیتعهد رای دهندگانوفاداری رای دهندگانبازاریابی سیاسی