کلیدواژه استراتژی / (529 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
استراتژی های بازاریابی شبکه ای و اجرای آن در ترویج محصولات
نویسنده : قهرمان زاده، جواد ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » تابستان 1401، دوره پنجم- شماره 61 (8 صفحه - از 46 تا 53 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی شبکه ای(چند سطحی) ترویج محصولات
-
2.
استراتژی دفاعی رسولالله(صلیاللهعلیهوآلهوسلم) علیه مشرکان در عصر هجرت؛ تبیین چرایی و نتایج آن
نویسنده : شهریاری، بهادر ؛
مجله : سیاست دفاعی » بهار 1401 - شماره 118 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 233 تا 258 )
کلیدواژه ها: هجرت استراتژی مدینه مشرکان رسولالله(صلیاللهعلیهوآلهوسلم)
-
3.
اثر کارت امتیازی متوازن بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی بهره وری سازمان های معدنی
نویسنده مسئول : خودآموز، زینت ؛ نویسنده : احمدیان، محمدرضا ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 2 (12 صفحه - از 46 تا 57 )
کلیدواژه ها: استراتژی کارت امتیازی متوازن عملکرد سازمانی
-
4.
بهکارگیری استراتژی تجزیه و تحلیل دادههای بزرگ و اینترنت اشیاء جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در سازمانهای دولتی
نویسنده : آهنگران، جعفر ؛ کریمی، محمود ؛ نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجله : مدیریت سازمان های دولتی » بهار 1401 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها: استراتژی مزیت رقابتی سازمانهای دولتی اینترنت اشیاء دادههای بزرگ
-
5.
بررسی تأثیر گرایش بازار و استراتژی شرکت بر عملکرد شرکتها با نقش واسطهای قابلیتهای بازاریابی
نویسنده : کلانتری، کلثوم ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (8 صفحه - از 253 تا 260 )
کلیدواژه ها: عملکرد استراتژی قابلیت بازاریابی گرایش بازاریابی
-
6.
تأثیر استراتژیهای متنوع منابع انسانی بر عملکرد واحدهای تولیدی فعال مستقر در شهرک صنعتی رشت
نویسنده : دوست جلالی، حمیدرضا مهدی ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (11 صفحه - از 717 تا 727 )
کلیدواژه ها: منابع انسانی عملکرد استراتژی شهرک صنعتی رشت
-
7.
استراتژی های معاملاتی کمی مبتنی بر سقوط قیمت سهام: چشم انداز مالی رفتاری
نویسنده : نزشتی، امین ؛
همایش : کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری » دوره 2؛ 1400/11/29 - 1400/11/29 (12 صفحه - از 122 تا 133 )
کلیدواژه ها: احساسات اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺳﻘﻮط ﺳﻬﺎم ﻣﺎﻟﯽ رﻓﺘﺎري
-
8.
مديريت استراتژيك بازاريابي برند در كسب و كار بين المللي با رويكرد تحليلي SWOT و QSPM در حوزه صادرات خدمات فني و مهندسي
نویسنده : حسن پورکیاپی، الهام ؛
همایش : کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت » دوره 2؛ 1400/11/08 - 1400/11/08 (22 صفحه - از 178 تا 199 )
کلیدواژه ها: مديريت استراتژي برند بازاريابي بين المللي
-
9.
تدوین استراتژی کسب درآمد واقعی در دنیای مجازیMMORPG و بررسی فرصت های تجاری در دنیای متاورس
نویسنده : عبادی گلشن، رضا ؛ لقمان، سمیرا ؛
همایش : کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت » دوره 2؛ 1400/11/08 - 1400/11/08 (10 صفحه - از 941 تا 950 )
کلیدواژه ها: استراتژی متاورس توکن غیرقابل تعویض واقعیت مجازی واقعیت افزوده
-
10.
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ حسینی، سیده مهسا ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » زمستان 1400 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: صنعت سیمان استراتژی تحلیل مضمون رفتار تجاری