کلمة المفتاح luxury Brands / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایمانخان، نیلوفر ؛ رحیم زاده اسفروشان، محمد ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 88 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرندهای لوکسبرند مقلدکسب و کارهای اینترنتی
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
3.
مؤلف : Samar E. ALasmar ؛ Manzar Ahmed ؛ Saima Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (8 صفحة - من 277 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:genderluxury BrandsLuxury Apparel ProductsPsychological Behaviours
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ كاتب مسؤول : نايلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 33 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
5.
كاتب مسؤول : بشیرپور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهریبرندهای لوکسمصرف تظاهری