-
1.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
2.
مؤلف : بدری آذرین، یعقوب ؛ حافظی، وحید ؛ فاتح، حسن ؛ كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل ساختاریفوتبالکیفیت خدمات الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترنیکیبلیت الکترونیکی
-
3.
مؤلف : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
4.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
5.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مشتریاعتماد مشتریرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین