Skip to main content
فهرست مقالات

نقش فروش و فروشندگان بیمه

نویسنده:

ISC (3 صفحه - از 27 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، فروش، نقش فروش و فروشندگان بیمه، فروشنده، تولید، مدیران، بازار، موسسه بیمه، سازمان فروش، سازمان

خلاصه ماشینی:

"نقش فروش و فروشندگان بیمه از دکترایرج علی‌آبادی مسئله فروش برای هر موءسسه تولیدی اهمیت‌ دست اولی دارد و تمام هم و غم مدیران،فروش کالائی‌ است که تولید میشود،تا آنجا که اگر کالائی فروش‌ نرود اصولا"تولید نمیشود و نتیجه اقداماتی که در جهت تولید و کیفیت تولید انجام میگیرد تابعی است‌ از متغیر فروش. فروش گسترده فعالیت بیمه را که‌ مبتنی بر اعداد بزرگ و دست‌آوردهای آماری است‌ هرچه بیشتر به آن نقطه اپتیما نزدیک میکند،هر بیمه‌ای‌ که فروخته میشود نه تنها چرخ تولید را بحرکت‌ در می‌آورد بلکه به سلامت پر تفوی کمک میکند و نتیجه‌ عملیات بیمه‌ای را متعادلتر میسازد. اما اگر موءسسه بیمه‌ای بمعنای خاص آن تشکیل شود چه‌ بوسیله دولت باشد چه بوسیله تعاونیها و چه بصورت‌ خصوصی هدف باید فروش آنهم نه تنها بمنظور گرداندن‌ چرخ تولید بلکه برای تعادل بهتر و بیشتر نتایج‌ عملیات باشد. فوقا"اشاره کردم که فروش در بیمه‌ عملا"جزو پروسه تولید است و هر قدر تعداد"موارد بیمه‌ای‌"بیشتر باشد نتیجه متعادلتری بدست خواهد آمد و وسعت موءسسه بیمه خود تا حد زیادی نشانه‌ سلامت پور تفوی آن است و تنها برخی سوء مدیریتها یا مجراجوئیها و بالاخره بحران‌های اقتصادی عمومی‌ ممکن است سلامت آنرا متزلزل کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.