Skip to main content
فهرست مقالات

نقش فروش و فروشندگان بیمه

نویسنده:

ISC (3 صفحه - از 27 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،فروش ،نقش فروش و فروشندگان بیمه ،فروشنده ،تولید ،مدیران ،بازار ،موسسه بیمه ،سازمان فروش ،سازمان ،بحران ،فروش بیمه ،شرکتهای بیمه ،حق بیمه ،بیمه‌نامه ،فروش کالائی ،تقاضا ،مسئله فروش در بیمه ،مسئله فروش در بیمه نقش ،واسطه ،موءسسات ،مسئله ،پر تفوی ،سازمان فروش و سازمان تولید ،سازمان فروش در بیمه ،سازمان دادن فروش ،موءسسات بیمه ،فروشندگان و مدیران فروش ،بیمه‌های عمر ،کالائی فروش

خلاصه ماشینی:

"نقش فروش و فروشندگان بیمه از دکترایرج علی‌آبادی مسئله فروش برای هر موءسسه تولیدی اهمیت‌ دست اولی دارد و تمام هم و غم مدیران،فروش کالائی‌ است که تولید میشود،تا آنجا که اگر کالائی فروش‌ نرود اصولا"تولید نمیشود و نتیجه اقداماتی که در جهت تولید و کیفیت تولید انجام میگیرد تابعی است‌ از متغیر فروش. فروش گسترده فعالیت بیمه را که‌ مبتنی بر اعداد بزرگ و دست‌آوردهای آماری است‌ هرچه بیشتر به آن نقطه اپتیما نزدیک میکند،هر بیمه‌ای‌ که فروخته میشود نه تنها چرخ تولید را بحرکت‌ در می‌آورد بلکه به سلامت پر تفوی کمک میکند و نتیجه‌ عملیات بیمه‌ای را متعادلتر میسازد. اما اگر موءسسه بیمه‌ای بمعنای خاص آن تشکیل شود چه‌ بوسیله دولت باشد چه بوسیله تعاونیها و چه بصورت‌ خصوصی هدف باید فروش آنهم نه تنها بمنظور گرداندن‌ چرخ تولید بلکه برای تعادل بهتر و بیشتر نتایج‌ عملیات باشد. فوقا"اشاره کردم که فروش در بیمه‌ عملا"جزو پروسه تولید است و هر قدر تعداد"موارد بیمه‌ای‌"بیشتر باشد نتیجه متعادلتری بدست خواهد آمد و وسعت موءسسه بیمه خود تا حد زیادی نشانه‌ سلامت پور تفوی آن است و تنها برخی سوء مدیریتها یا مجراجوئیها و بالاخره بحران‌های اقتصادی عمومی‌ ممکن است سلامت آنرا متزلزل کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.