Skip to main content
فهرست مقالات

تاثیر کیفیت ارائه خدمات بر رضایت بیمه گذاران آتش سوزی

نویسنده: ؛

زمستان 1379 - شماره 60 (12 صفحه - از 63 تا 74)

کلیدواژه ها : رضایت ،سرعت ،تسهیلات ،اطلاعات ،کیفیت

کلید واژه های ماشینی : خدمات بر رضایت بیمه‌گذاران ،بیمه‌گذاران ،رضایت بیمه‌گذاران آتش‌سوزی ،رضایت بیمه‌گذاران ،ارائه خدمت بر رضایت ،شرکتهای بیمه ،بیمه‌گذاران آتش‌سوزی ،رضایت بیمه‌گذاران آتش‌سوزی مؤثر ،توافق‌نظر مبنی‌بر تأثیر متغیر ،کیفیت ارائه خدمات ،ارائه خدمات ،توافق‌نظر مبنی‌بر تأثیر ،کیفیت خدمات ،متغیر بر رضایت بیمه‌گذار ،درصد بر رضایت بیمه‌گذار ،عوامل مؤثر کیفیت خدمات ،بیمه‌گذاران آتش‌سوزی بیشترین تأثیر ،خدمت‌رسانی ،بیمه آتش‌سوزی ،درصد توافق‌نظر مبنی‌بر ،کیفیت خدمت‌رسانی ،رضایت بیمه‌گذار مؤثر ،بیمه‌گذاران حقوقی از متغیر ،بیمه‌گذاران حقیقی از متغیر ،هدفهای شرکت بیمه ،درصد ضریب توافق‌نظر ،صنعت بیمه ،توافق‌نظر ،درصد توافق‌نظر ،مبنی‌بر تأثیر متغیر سرعت

بیمه آتش‌سوزی یکی از پوششهای بیمه بازرگانی و قدیمی‌ترین و مشهورترین رشته بیمه است.یکی از عوامل مؤثر بر رشد صنعت بیمه و جلب و جذب بیمه‌گذاران، بهبود کیفیت خدمت‌رسانی است که جزو عوامل درون‌سازمانی به حساب می‌آید.در این پژوهش ضمن آشنایی با معنا و مفهوم رضایت بیمه‌گذار، کیفیت خدمت رسانی را به عنوان یک عامل تعیین‌کننده و مؤثر بر رضایت آنها، بررسی و با شناخت عوامل مؤثر کیفیت خدمات بر رضایت بیمه‌گذاران، راهکارهای مناسبی برای دستیابی به هدفهای شرکت بیمه ارائه می‌کنیم.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.