موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 73 |
میان رشته ای 7 |
علوم اجتماعی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 54 |
فارسی 27 |
česky, čeština 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 19 |
علمی-پژوهشی 15 |
الف 11 |
ب 5 |
-
1.
نویسنده : Aryanjam، Layla ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 171 تا 199 )
کلیدواژه ها:Learner AutonomyStrategy-based instructionreading strategyreading achievement
-
2.
نویسنده : Azadi، Masoumeh ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisEFL learnersSpiritual Intelligence Inventory
-
3.
نویسنده : Azadi، Masoumeh ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2022 - Number 22 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 725 تا 748 )
کلیدواژه ها:spiritual intelligenceLearner AutonomyEFL LearnerPLS-SEM
-
4.
نویسنده : Badakhshan، Sara ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2022, Volume 11 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:Reflectionreciprocal teachingAcademic self-conceptReflective Reciprocal TeachingStrategically Mediated Reflective Practices
-
5.
نویسنده : Mahmoodarabi، Mahsa ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 189 تا 221 )
کلیدواژه ها:teacher learningL2 initial teacher education programL2 prospective teachersTeacher professional identity development
-
6.
نویسنده مسئول : Sadeghi، Somayeh ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Yazdani Moghadam، Masood ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2022, Volume 6 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 7 تا 27 )
-
7.
نویسنده مسئول : Khazaee، Hossein ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandouz، Ghafour ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 167 تا 201 )
کلیدواژه ها:Genre-based approachCode glossesdata-driven learningExpository EssaysProduction-oriented Approach
-
8.
نویسنده : Abbaspour، Ehsan ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2021, Volume8 - Number 4 رتبه الف/ISC (32 صفحه - از 53 تا 84 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryWritten corrective feedbacksecond language writingscaffoldingZone of Proximal Development
-
9.
نویسنده : Bolghari، Mina ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Birjandi، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2021, Volume 11 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 79 تا 103 )
کلیدواژه ها:Rating AccuracyCooperative assessmentCooperative readingSelf- and peer-assessment
-
10.
نویسنده مسئول : Aryanjam، Layla ؛ نویسنده : Rashtchi، Mojgan ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2021, Volume 10 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:Autonomyreading strategyreading achievementBenson’s modelBlin’s model