موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 42 |
میان رشته ای 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 34 |
فارسی 12 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 6 |
الف 5 |
علمی-پژوهشی 5 |
ب 3 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Bagheri، Akram ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2024, Volume11 - Number 4 رتبه الف/ISC (25 صفحه - از 25 تا 49 )
کلیدواژه ها:Regression AnalysisCommitmentEFL Teachersburnoutschool climate
-
2.
نویسنده مسئول : Bagheri، Akram ؛ نویسنده : Siyyari، Masood ؛ Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2024 - Number 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (34 صفحه - از 227 تا 260 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisTeacher CommitmentEnglish Language Teacher Commitment InstrumentEnglish Language Teacher Commitment Model
-
3.
نویسنده : Ghaffari Saravi، Zahra ؛ Keyvanfar، Arshya ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2023, Volume 14 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:Teaching EnglishEarly Foreign Language Learningvery young learners
-
4.
نویسنده : Kouhpayehzadeh Esfahani، Mojgan ؛ Rostami Abousaidi، Ali Asghar ؛ Mowlaie، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2023, Volume 13 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 27 تا 45 )
کلیدواژه ها:self-regulationWriting AssessmentCognitive-Based Assessment InstructionMetacognitive-Based Assessment Instruction
-
5.
نویسنده : Cheraghpour Samvati، Ghazaleh ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Sammer 2023 - Number 25 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 444 تا 468 )
کلیدواژه ها:questionnaire developmentEcolinguisticsconstruct validationcritical language awarenessEnvironmental Studies
-
6.
نویسنده : Aryanjam، Layla ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 171 تا 199 )
کلیدواژه ها:Learner AutonomyStrategy-based instructionreading strategyreading achievement
-
7.
نویسنده : Shirazifard، Haniyeh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2022, Volume 41 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 155 تا 195 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language TeachingSpeaking SkillCollaborative dialogue
-
8.
نویسنده : Kouhpayehzadeh Esfahani، Mojgan ؛ Rostami Abousaidi، Ali Asghar ؛ Mowlaie، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2022, Volume 11 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:Metacognitive AwarenessCognitive strategiesMetacognitive strategiesWriting Assessment Tasks
-
9.
نویسنده مسئول : Aryanjam، Layla ؛ نویسنده : Rashtchi، Mojgan ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2021, Volume 10 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:Autonomyreading strategyreading achievementBenson’s modelBlin’s model
-
10.
نویسنده : Mahmoudi، Maryam ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2021 - Number 30 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 222 تا 252 )
کلیدواژه ها:Knowledge BaseDelphi studyPedagogical KnowledgeContent Knowledgein-service education and training (INSET)high school English teacherstechnological pedagogical