موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 16 |
علوم سیاسی 3 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 25 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
الف 7 |
ج 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : غفاری، پیمان ؛ نجفی، نادره سادات ؛ نظری، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1403 - شماره 48 (13 صفحه - از 53 تا 65 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشرکت سایپاارزش درک شدهمزیت ارتباطیمشتریمشتریان
-
2.
نویسنده : مستشارنظامی، ایمان ؛ انصاری، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1402 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 254 تا 271 )
کلیدواژه ها:نوآوری اجتماعینظریه داده بنیانسنجش نتایجمدل سنجش نتایج
-
3.
نویسنده مسئول : غیوری ثالث، ساعده ؛ نویسنده : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 646 تا 668 )
کلیدواژه ها:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتی
-
4.
تحلیل تخصیص فعالیتها در شرکتهای هواپیمایی به رقابت و همکاری بر مبنای راهبرد هم رقابتی با دلفی فازی
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شاه حسینی، محمدعلی ؛ غیوری ثالث، ساعده ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:برداستراتژی بردهمرقابتیسیستمهای اطلاعات فناوریتخصیص فعالیتها
-
5.
نویسنده : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 250 تا 270 )
کلیدواژه ها:بهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتیخردهفروشی
-
6.
نویسنده : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:تلاطمسفر مشتریبیقطعیتیابهام و پیچیدگی
-
7.
نویسنده : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : حصارکی، عاطفه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیویژگیهای محصولقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریچندکانالهخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
8.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 13 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتخفیفخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانمتنکاویهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
9.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : ودادهیر، ابوعلی ؛ عزتی، حمیدرضا ؛ ترکمن، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:دیجیتالصنعت بیمهInsurance industryDigitalتحول دیجیتالراهبرد دیجیتالDigital StrategyDigital Transformationشرکتهای نوپای دیجیتالDigital Startups
-
10.
نویسنده : رستمخانی، اکرم ؛ صفری، حسین ؛ پورسیدآقایی، محسن ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 267 تا 284 )
کلیدواژه ها:مواد معدنیتابع برآورد تقاضاتابع مطلوبیت انتخاب وسیله سفرفاکتورهای موثر در انتخاب روشمدل لوجیت دوگانهریلیحملمدل