کلیدواژه سفر مشتری / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهی
-
2.
نویسنده : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتری
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، نازی ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (29 صفحه - از 1678 تا 1706 )
کلیدواژه ها:بازاریابی””بازاریابی موبایل””ارزش مورد انتظار مشتری””سفر مشتریمشتریمدل
-
4.
نویسنده : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
5.
نویسنده : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ نویسنده مسئول : نوروزی، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
6.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
7.
نویسنده مسئول : کریمی، احسان ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:بانکداری اینترنتیسفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : نبی زاده، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:فرآیندتعالینقاط تماستحلیل مضمونتجربه مشتریسفر مشتریمدلمضامینپژوهشارزیابی
-
9.
نویسنده : یدالهی، شهربانو ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 181 تا 198 )
کلیدواژه ها:تکنیکنقاط تماستجربه مشستریسفر مشتریخدمات بانکداری