تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : حسنی، علی اکبر ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاوی
-
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:عشق به برندنقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برند
-
نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
(21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:حضور اجتماعیحضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودههمآفرینی ارزش
-
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
(24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
نویسنده : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
(33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتری
-
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
نویسنده : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
(25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر