مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه اقتصاد و توسعه منطقه ای 1 |
نشریه پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
د 1 |
-
1.
نویسنده : رمضانی، یوسف ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛ رمضانی چاهک، آرزو ؛ حسینپور، منیره ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1396 - شماره 18 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 142 تا 159 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیگرایش کاری
-
2.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
3.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:اقتصاد و توسعه منطقه ای»نیمه دوم 1393- شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:EfficiencyDEAMahan AirAirlinesAir Transportهواپیماییشـرکت هـای هواپیمـاییهواپیمـایی
-
4.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛ هنرور باوجدان، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1393 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:قیمتاعتمادسودمندیکیفیت وب سایتپذیرش الکترونیکیریسک درک شدههواپیماییتمایل به خرید اینترنتیمشتریان
-
5.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادهنجارهای ذهنیسهولت استفادهریسک ادراک شدهتمایل به خرید اینترنتیاطلاعاتشرکتهای هواپیمایی