کلیدواژه ارزش ویژه ارتباط / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 761 تا 782 )
کلیدواژه ها:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
2.
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نعمتی زاد، سمانه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1393، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:قصد خرید: ارزش ویژه مشتریارزش ویژه برآوردیارزش ویژه برندارزش ویژه ارتباطارزش ویژهمحرکهای ارزش ویژه مشتریمدلقصد خرید مشتری