کلیدواژه بازیابی خدمات / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شادمهری، علی ؛ نویسنده مسئول : مصلح، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری
-
2.
نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 148 تا 168 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
3.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
4.
نویسنده مسئول : شمس، غزال ؛ نویسنده : دلوی، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات