کلیدواژه تجربه مشتریان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی رحیمی، مهدی ؛ مهرانی، هرمز ؛ کاووسی، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 288 تا 304 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهرویکرد استراوس وکوربینسرگردانی مشتریتجربه مشتریانرویکرد دادهبنیاد
-
2.
نویسنده : قورچی بیگی، اسحاق ؛ نویسنده مسئول : شجاعی با غینی، گلنار ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناختی»بهار 1401، سال شانزدهم - شماره 1 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 111 تا 135 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریاندرک رفتار خریدفروشگاههای تخفیفی
-
3.
نویسنده مسئول : باقری، هادی ؛ نویسنده : شهبازپور، لیلا ؛ ناظمی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 183 تا 199 )
کلیدواژه ها:تماشاگرتمایلات رفتاریگردشگری رویدادتجربة مشتریانمدل پین و گیلمور
-
4.
نویسنده : زمانی، ساناز ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 19 (جلد سوم) (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکوفاداری مشتریانارزش درک شدهتجربه مشتریانریسک و تحریم
-
5.
نویسنده : دریان، رضا ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:تمایلات رفتاریمشارکت مشتریفناوری هوشمندتجربه مشتریانمشتریبانکمشتریاناطلاعاتبانک ملی