کلیدواژه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سروری لاله، هما ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (20 صفحه - از 329 تا 348 )
کلیدواژه ها:گردشگریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجتیالمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشـتریCRMاطلاعات
-
2.
نویسنده : جاوید، محمدرضا ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:بانک شهرسیستم مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجتیالاستراتژیهای بازاریابی دیجیتالرویکرد گراندد تئوری
-
3.
نویسنده : کیانی منش، کامران ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1399، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها:سازمانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریمراکز رسانه ایاثربخشی ارتباطمخاطب یا مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : اخباری آزاد، مینا ؛ نویسنده : امیری دوانی، مهرناز ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 311 تا 321 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر برندسیستم مدیریت ارتباط با مشتریشرکت دوان صنعت شیراز
-
5.
نویسنده : قلیچ لی، بهروز ؛ قرائی پور، فرشته ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 127 تا 143 )
کلیدواژه ها:تسهیم دانشکیفیت خدمات الکترونیکیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری