کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کرامتی، عباس ؛ مشکی، هانیه ؛ نظری شیرکوهی، سلمان ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1388 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 199 تا 240 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتریچارچوب ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتریالویت بندی فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتریتجزیه و تحلیل سلسله مراتبی فازی (F-AHP)مدیریت ارتباط با مشتریمدیرانفاکتورهای ریسکاطلاعات
-
2.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
3.
نویسنده : روشن دل اربطانی، طاهر ؛ غفاری، عطا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1390 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMمدیریت زنجیره تامین (SCM)برنامه ریزی یکپارچه منابع (ERP)
-
4.
نویسنده : سالار زهی، حبیب الله ؛ امیری، یاسر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (14 صفحه - از 131 تا 144 )
کلیدواژه ها:مشتریوفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
-
5.
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ اسدی ملک جهان، فرشته ؛ بحرکاظمی، مانی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)عوامل حیاتی موفقیت (CSFs)مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
نویسنده : صفری کهره، محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ارزش بلندمدت مشتری (CLV)بازاریابی ارتباطی (RM)مدیریت سودآوری مشتریانبخشبندی مشتریمشتریمشتریانCLVارزش بلندمدت مشتریانبانکمشـتری
-
7.
نویسنده : فلاحی، احمد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ خبیری، محمد ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:سازگاریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)لیگ برتر فوتبال ایرانباشگاه ورزشی حمایت ورزشیبازاریابی کمینرفتار منفی
-
8.
نویسنده : کلهر، فرشاد ؛ سیدعامری، میر حسن ؛ عزیزی قرامحمدی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)باشگاه ورزشیبهره وری
-
9.
نویسنده : حسینی برنتی، سید رسول ؛ کاظمی بالف، انسیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحه - از 216 تا 223 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی eCRM)کارکناناستراتژی مدیریت دانشدانشرضایتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
-
10.
نویسنده : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- B (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)