کلیدواژه تمایل به خرید / (39 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحه - از 156 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : ذهبی، ثمین ؛ خدایاری، بهناز ؛ نویسنده مسئول : اسدی، عباس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:تمایل به خریدتمایل به سفرنگرش به برند و تبلیغاتسطح درگیری ذهنی مشتری
-
3.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
4.
نویسنده : خانی، مریم ؛ بهلکه، طاهر ؛ بای، ناصر ؛ نویسنده مسئول : فلاح، زین العابدین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 142 تا 149 )
کلیدواژه ها:اصول اخلاقیاعتمادمحصولات ورزشیتمایل بهخریدمشتریانآنلاینخرید آنلاین
-
5.
نویسنده مسئول : فیض رفیعیان، الناز ؛ نویسنده : یساره افر، مازیار ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (23 صفحه - از 16 تا 38 )
کلیدواژه ها:عملکرداستراتژی شرکتعملکرد نام تجاریتمایل به خرید
-
6.
نویسنده مسئول : حبیبی، علی رضا ؛ نویسنده : یوسفی، قاسم علی ؛ میراحمدی، علی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل»بهار و تابستان 1401، دورۀ پنجم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 257 تا 286 )
کلیدواژه ها:تمایل به خریدکیفیت محصول: محصولات کشور متخاصماحساسات منفی خریدارانبرند آیفوناحساسمشتریان
-
7.
نویسنده : ملک زاده، سمیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (23 صفحه - از 69 تا 91 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندتمایل به خریدطعممشتریاعتمادمشتریان
-
8.
نویسنده مسئول : فلاحیان، پریماه ؛ نویسنده : معقولی، نادیا ؛ نتاج مجد، عطیه ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1399، سال سوم - شماره 31 (9 صفحه - از 170 تا 178 )
کلیدواژه ها:وفاداریکیفیت ادراک شدهبیلبوردارزش ویژه برندتمایل به خریدآگاهی و تداعی
-
9.
نویسنده : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 782 تا 798 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
10.
نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛ نویسنده : عاشوری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 89 تا 100 )
کلیدواژه ها:مذهبارزش ادراک شدهمولفههای فرهنگیمحصولات آرایشی و بهداشتی حلالتمایل به خرید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (9 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)