کلیدواژه Service Quality / (250 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
2.
نویسنده : روحانیان، عاطفه ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحه - از 144 تا 157 )
کلیدواژه ها:ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدشهر مشهدکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
3.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
4.
نویسنده مسئول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگرآمیخته گردشگری
-
5.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
6.
نویسنده مسئول : تقوا، محمد رضا ؛ نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:پیشرانفراترکیب.کیفیت خدماتدولت سیار
-
7.
نویسنده : Emami، Asma ؛ Moharamzadeh، Mahrdad ؛ Imanzadeh، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Javid، Majid ؛
مجله:Sports Business»Summer 2023 - Number 7 (22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها:Service QualityAdvertisingSports TourismentertainmentSports EventsDestination Tourism Marketing
-
8.
نویسنده : امرایی، زینب ؛ بهرامی، شهاب ؛ ططری، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 84 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاماکن ورزشیمشتریگراییبازرگرایی
-
9.
نویسنده : Fadaei، Somayeh ؛ Nezhad Shokoohi، Fateme ؛ نویسنده مسئول : Kazemi، Mostafa ؛
مجله:Systems Thinking in Practice»June 2023, Volume 2 , Issue 2 (23 صفحه - از 33 تا 55 )
کلیدواژه ها:Service QualityMobile operatorimportance-performance analysisCost Dimension
-
10.
نویسنده : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 138 تا 163 )
کلیدواژه ها:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (58 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- A (12 مقاله)
- B (8 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- C (5 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)