کلیدواژه مشتریان عمده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زمانی، رضا ؛ بخشانی، صفیه ؛ نویسنده مسئول : کاردان، بهزاد ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1401 - شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 155 تا 177 )
کلیدواژه ها:تحقیق و توسعهنوآوری فردینوآوری فنیمشتریان عمدهنوآوری اجرائیMajor Customers / Research and Development / Technical Innovation / Individual Innovation / Executive Innovation
-
2.
نویسنده : صراف، فاطمه ؛ چاووشی طهرانی، منصوره ؛
مجله:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»زمستان 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:تأمین کنندگان عمدهمشتریان عمدهسیاست تقسیم سودمشتریمشتریانفرضیهرابطهعرضهکننده