کلیدواژه کیفیت ادراک شده / (80 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
2.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
3.
نویسنده : مشایخی، مرجان ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:گردشگریرفتار مصرف کنندهکیفیت ادراک شدهشوک فرهنگی
-
4.
نویسنده : احمدپورمیر، مسعود ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:فرهنگتوسعه گردشگریرضایت گردشگرانکیفیت ادراک شدهویژگی های گردشگری فرهنگی
-
5.
نویسنده مسئول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ نویسنده : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 196 تا 199 )
کلیدواژه ها:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکت
-
6.
نویسنده : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
-
7.
نویسنده : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداریکیفیت ادراکشدهآگاهی از برندتداعی برند
-
8.
نویسنده مسئول : محمدی، سردار ؛ نویسنده : قبادی، ایوب ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 92 تا 112 )
کلیدواژه ها:تماشاگران فوتبالکیفیت ادراک شدههیجانات مثبت و منفیحضور مجددرضایت از رویدادتماشاگرانتماهیجاناتفوتبالرضایتکیفیتتیمهواداران
-
9.
نویسنده : غضنفری، امیرشایان ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : سقایی، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 288 تا 309 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیکیفیت ادراک شدهارزش برندمحتواهای تولیدی شرکتمحتواهای تولیدی کاربرانکاربرانشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
10.
نویسنده : جابری، اکبر ؛ مرادی، مهدی ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ نویسنده مسئول : سررشته داری، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1400 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 231 تا 245 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهوادارانکیفیت ادراکشدهوفاداری به برند و لیگ برترتصویروفاداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (18 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)