کلیدواژه رضایت مشتری / (700 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهفر، پرستو ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (9 صفحه - از 561 تا 569 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات فناوری سلف سرویسقصد رفتاری مشتری.
-
2.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
3.
نویسنده : محمودی، سحر ؛ خناری نژاد، مرضیه ؛ برزگر قرتکلائی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، رضا ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش درک شدهکیفیت خدمات درک شده
-
4.
نویسنده : منوچهری دانا، فرشاد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (19 صفحه - از 649 تا 667 )
کلیدواژه ها:تعهدهمدلیرضایت مشتریارزش مشترک
-
5.
نویسنده : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
6.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
7.
نویسنده : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 صفحه - از 183 تا 195 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
- 8.
-
9.
نویسنده : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : کردلو، حسین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
10.
نویسنده : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 182 تا 214 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (157 مقاله)
- ب (68 مقاله)
- علمی-ترویجی (30 مقاله)
- الف (17 مقاله)
- د (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (14 مقاله)
- همایش ملی (7 مقاله)