کلیدواژه مدیریت روابط با مشتری / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عابدی، رحیم ؛ نویسنده : محمدزاده ونستان، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 34 تا 58 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت روابط با مشتریپذیرش فناوریمدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی
-
2.
نویسنده مسئول : توسلیان، رضا ؛ نویسنده : میرزایی، حبیب ؛ پیریائی، حسن ؛ محبوبی فر، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 19 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمروفاداری مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان بانک تجارت
-
3.
نویسنده : نقشینه ارجمند، وحید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ کریمی زند، مهدی ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 14 تا 36 )
کلیدواژه ها:سیستم CRMزنجیره تامین محصولشرکت های پخش داروییمدیریت روابط با مشتریمدلCRMارزیابیپژوهشمشتریان
-
4.
نویسنده : وظیفه، زهرا ؛ وفادار، میلاد ؛ سالار، سحر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1399 - شماره 101 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدیریت روابط با مشتریشبکههای اجتماعیبانک رفاه کارگران
-
5.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ صابریان، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : ناظمی، آسیه ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 152 تا 172 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریدیمتل خاکستریبازاریابی محتوابازاریابی توصیهایفناوری خویش خدمتیگردشگریاطلاعاتمدیریت روابط با مشتریروش دیمتل خاکستریفناوریفناوری اطلاعاتمدلصنعت گردشگری ایران
-
6.
نویسنده : قاسمی، حمید ؛ تابش، محمد حسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (27 صفحه - از 2368 تا 2394 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدیریت روابط با مشتریشبکههای اجتماعیمدیریتمدیریت ارتباط با مشتریاطلاعات
-
7.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ مداینی، مروارید ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1395 - شماره 17 (23 صفحه - از 123 تا 145 )
کلیدواژه ها:عملکردمدیریت روابط با مشتریبازار گراییفرآیندهای یادگیری سازمانیکیفیت دادهمشتریسازمانبازار
-
8.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ شیرازی، بهناز ؛ حسینی دلویی، مسعود ؛
مجله:شباک»شهریور 1395 - شماره 13/1 ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشاشتراک و توزیع دانشبکارگیری دانشمدیریت روابط مشتریانشناسایی و اکتساب دانشنگهداری و توسعه دانشمشتریمدیریت دانش مشتریمدیریت روابط با مشتریاطلاعاترضایت مشتری
-
9.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ ممیزی، وحیده ؛
مجله:تحلیل های اقتصادی توسعه ایران»تابستان 1395 - شماره 11 ISC (19 صفحه - از 39 تا 57 )
کلیدواژه ها:عملکردبانکمشتریمدیریت روابط با مشتریرسانه های اجتماعیاسعملکرد مدیریت روابط با مشتریفناوری اطلاعاتبـامدل
-
10.
نویسنده مسئول : بای، ناصر ؛ نویسنده : قنبرپور نصرتی، امیر ؛ حسینی نیا، سید رضا ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 129 تا 137 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانادارات ورزش و جوانانرضایت مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)