کلیدواژه assurance / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : تقیزاده سرهنگآبادی، سیدعلیرضا ؛
مجله:پژوه نامه فقه و علوم اسلامی»پاییز 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:قاعده لطفحساب احتمالاتاطمیناناجماع حدسیملازم عادیهآیتاللّه خامنهایاجماعحجیت اجماعفقهاخامنهایفقهامام
-
2.
نویسنده : دارا، مهسا ؛ آقایی، سید سعید ؛ نویسنده مسئول : قدیمی، بهرام ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1401 - شماره 45 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 251 تا 269 )
کلیدواژه ها:اعتماد عمومیاطمیناننخبگان ورزشیصراحت و صداقت
-
3.
نویسنده مسئول : رحمانی، علی ؛ نویسنده : محمودخانی، مهناز ؛
مجله:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»زمستان 1400- شماره 5 (28 صفحه - از 129 تا 156 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهحسابرسیمسئولیت اجتماعیاطمینان بخشیگزارشگری پایداری
-
4.
نویسنده مسئول : عشقی، محمد ؛ نویسنده : خالقی، لیلا ؛ عشقی، حسن ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (18 صفحه - از 1349 تا 1366 )
کلیدواژه ها:ارزیابیاثربخشیمدیریت ریسکخدمات مشاوره ایحسابرسی داخلی مبتنی بر ریسکاطمینانبخشیمدیرانحسابرسی داخلیاثربخشی مدیریت ریسک
-
5.
نویسنده مسئول : ندایی، طاهره ؛ نویسنده : یزدانی، زهرا ؛ گلپر رابوکی، عفت ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 191 تا 216 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییالگوریتم اپریوریخدمات بیمة ورزشی
-
6.
نویسنده مسئول : حسن زاده، تورج ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1399 - شماره 48 ISC (17 صفحه - از 41 تا 57 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالکیفیت خدمات آموزشیشکاف کیفیت
-
7.
نویسنده : مشتری دوست، تورج ؛ نویسنده مسئول : اسناد، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»بهار 1399- شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 187 تا 200 )
کلیدواژه ها:بانکحسابرسی داخلیکمیته بالمشاوره ایاطمینان بخشی
-
8.
نویسنده : Esmailpour، Hassan ؛ Asadi Bolhasani، Masoumeh ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (4 صفحه - از 140 تا 143 )
کلیدواژه ها:reliabilityqualityEmpathyassuranceResponsibilityServicePatients satisfactionphysical dimension and appearances of servicesSERVQUALPatientTehranPatients
-
9.
نویسنده : Bourkhani، Hamed Amiri ؛ Yousefzadeh، Masoud ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (7 صفحه - از 33 تا 39 )
کلیدواژه ها:reliabilitySERVQUALEmpathyassuranceResponsivenessService QualitTangibleKolmogorov
-
10.
نویسنده : Shahabinasab، Ali ؛ Alasvand، Heshmat Alah ؛ Darai Mofrad، Ali ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (7 صفحه - از 34 تا 40 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingassurancecustomer satisfactionResponsivenessquality of service