کلیدواژه customer satisfaction / (250 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (33 صفحه - از 182 تا 214 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید
-
2.
نویسنده مسئول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ نویسنده : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 239 تا 257 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
3.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برند
-
4.
نویسنده : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : کردلو، حسین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
5.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
6.
نویسنده : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 155 تا 176 )
کلیدواژه ها:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking
-
7.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
8.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛ نویسنده : گل محمدی، حامد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
9.
نویسنده : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحه - از 941 تا 959 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
10.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (46 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)