کلیدواژه Brand credibility / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ذوالفقار دهنوی، حسین ؛ حکیم پور، حسین ؛ رضائی فر، حمید ؛ نویسنده مسئول : محمد زاده، مهدی ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 53 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 85 تا 105 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریاعتبار برندرویکرد آینده پژوهیوضعیت در آستانه بحرانسناریوبانکمشتریاعتبارمشتریانصنعت بانکداری ایران
-
2.
نویسنده : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ نویسنده مسئول : امیریان، امین ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 (16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
-
3.
نویسنده : سلیمانی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : بهنام، محسن ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 687 تا 702 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیوفاداری به برنداعتبار برندبرندهای تنیس روی میزنیت خرید برند
-
4.
نویسنده : میرسمیعی، مریم ؛ عیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : اسکندرپور، بهروز ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1399، دوره سوم - شماره 36 (12 صفحه - از 14 تا 25 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیمعادلات ساختاریاعتبار برندقصد خرید مصرفکنندهاعتبار
-
5.
نویسنده مسئول : بهزادنیا، پویا ؛ نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ حسینی، سید صمد ؛ فضل زاده، کیمیا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (19 صفحه - از 53 تا 71 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیاعتبار برنددلبستگی عاطفی مشتری به برندارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعی
-
6.
نویسنده مسئول : شفیعی، شهرام ؛ نویسنده : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:آگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برنداعتبار برند
-
7.
نویسنده : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 57 تا 65 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات
-
8.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ صیادی، امرالله ؛ دلواری احمدپور، مرضیه ؛ موسوی شورگلی، سولماز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیوفاداری به برنداعتبار برندبانک صادرات ایران
-
9.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتبار برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندتصویر ذهنی مشترکین برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
-
10.
نویسنده : Motahari Negad، Fatemeh ؛ Samadi، Saeid ؛ Pour Ashraf، Yasan ؛ Tolabi، Zeinab ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 243 تا 264 )
کلیدواژه ها:Marketing mixBrand experienceCustomer-based brand equityBrand attitudeBrand credibilityBrand
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)