November & December 2022, Volume 13 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Derakhshan، Ali ؛
(43 صفحه - از 2 تا 44 )
کلیدواژه ها:emotionsTrendssecond language acquisition
-
نویسنده : Hernandez، Hjalmar ؛
(30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:English for academic purposesSyntactic complexityFilipino researchers
-
نویسنده : Kaivanpanah، Shiva ؛ Akbarian، Is'haaq ؛ نویسنده مسئول : Rezaee، Maryam ؛
(41 صفحه - از 75 تا 115 )
کلیدواژه ها:readingListeningincidental vocabulary learning
-
Validation of the Persian Adaptation of Academic Emotion Regulation Questionnaire in the EFL Context
نویسنده مسئول : Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Hashemi، Mohammad R ؛
(28 صفحه - از 141 تا 168 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEmotion Regulationconstruct validation
-
نویسنده : Pham، Cuong ؛
(28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:General EnglishAssessmentLearning outcomestertiary educationprogram design
-
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛
(26 صفحه - از 197 تا 222 )
کلیدواژه ها:Self-monitoringTeacher FeedbackEFL learners
-
نویسنده : Saeedian، Abdulbaset ؛
(28 صفحه - از 253 تا 280 )
کلیدواژه ها:code-switchingForm-focused feedbackSETT framework
-
نویسنده مسئول : Habeb Al-Obaydi، Liqaa ؛ نویسنده : Pikhart، Marcel ؛
(21 صفحه - از 281 تا 301 )
کلیدواژه ها:EFLanxietyapplied linguisticsForeign Language LearningMotivationRisk-takingESLpsycholinguisticsL2 acquisition
-
نویسنده مسئول : Khodajou Masouleh، Nabiolah ؛ نویسنده : Barekat، Behzad ؛
(22 صفحه - از 303 تا 324 )
کلیدواژه ها:Deleuze and Guattari
-
نویسنده : Shirafkan، Elaheh ؛ Najafi Karimi، Shaban ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
(32 صفحه - از 359 تا 390 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisTask-Based Language TeachingTeachers’ belief
-
نویسنده : Qi، Jiaming ؛ نویسنده مسئول : Hemchua، Saengchan ؛
(29 صفحه - از 391 تا 419 )
کلیدواژه ها:Visual Grammar
-
نویسنده : Janani، Naser ؛ Abbasian، Gholamreza ؛ نویسنده مسئول : Ameri، Alireza ؛
(32 صفحه - از 421 تا 452 )
کلیدواژه ها:interpreter training discipline
-
نویسنده مسئول : Nguyen، Nam Hoai ؛ نویسنده : Hoang، Viet Quoc ؛ Bui، Hung Phu ؛
(24 صفحه - از 453 تا 476 )
کلیدواژه ها:Teacher roleSocial interactionSelf-ConfidenceL2 Willingness to Communicate
-
نویسنده : Bahrani، Nawal ؛
(34 صفحه - از 477 تا 510 )
کلیدواژه ها:Voice Onset TimeFundamental Frequencyvoicing contrast
-
نویسنده مسئول : Nguyen، Bao Trang Thi ؛ نویسنده : Newton، Jonathan ؛ Tran، Quynh Phuong Ngoc ؛
(30 صفحه - از 511 تا 540 )
کلیدواژه ها:Writingstudents’ perceptionsVietnamese EFL studentslexical richness
-
نویسنده : Zakian، Maryam ؛
(24 صفحه - از 541 تا 564 )
کلیدواژه ها:vocabulary developmentMALLYoung Language Learnersmobile applicationsTechnology-enhanced instruction
-
نویسنده : Khajehali، Asiyeh ؛ نویسنده مسئول : Gashmardi، Mahmoud Reza ؛
(27 صفحه - از 565 تا 591 )
کلیدواژه ها:Enseignant du FLE
-
نویسنده مسئول : Mazhari، Mina ؛ نویسنده : Mahmoudi Tavana، Saeed ؛
(20 صفحه - از 593 تا 612 )
کلیدواژه ها:intertextualitéLittérature migrante
-
نویسنده : Khammat، Ahmed Hasan ؛
(28 صفحه - از 613 تا 640 )
کلیدواژه ها:psychological well-beingEmotion RegulationresilienceMultiple Regression
-
نویسنده : Seyyedabadi، Samaneh ؛ Rostami، Reza ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛ نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛
(31 صفحه - از 641 تا 671 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisComputerized cognitive trainingcovid-19