July & August 2023, Volume 14 - Number 3 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Solhi، Mehdi ؛ نویسنده : Kesen Mutlu، Aynur ؛ Elahi Shirvan، Majid ؛ Taherian، Tahereh ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:Foreign Language Enjoymentforeign language learning boredomteacher humor
-
نویسنده مسئول : Do، Dung Thi Xuan ؛ نویسنده : Van Mai، Ket ؛
(33 صفحه - از 35 تا 67 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysisconstructivist learningstudent behaviorteacher power, student behavior, critical discourse analysis, constructivist learning, teacher discourseteacher powerteacher discourse
-
نویسنده : Banitalebi، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ghiasvand، Farhad ؛
(27 صفحه - از 69 تا 95 )
کلیدواژه ها:learningconversation analysisClassroom Assessmentinterpretative phenomenological analysisclassroom assessment, conversation analysis, interpretative phenomenological analysis, learningoriented assessment, teacher questioning strategiesoriented assessmentteacher questioning strategies
-
نویسنده مسئول : Pham Hoai Huong، Le ؛
(25 صفحه - از 97 تا 121 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryEFL TeachersProfessional developmentsociocultural theory, professional development, EFL teachers
-
نویسنده : Norouzian، Shokouh ؛ Ahmadpour Kasgari، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Yaqubi، Baqer ؛
(22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:PostEFL learnersattitudestask repetitiontask repetition, EFL learners, attitudes, reciprocal narrative task, posttask transcriptionreciprocal narrative task
-
نویسنده مسئول : Wu، Ling ؛ نویسنده : Chau، Kien Tsong ؛ Yahaya، Wan Ahmad Jaafar Wan ؛ Guo، Xiaohui ؛
(17 صفحه - از 145 تا 161 )
کلیدواژه ها:Emotional variablesinterpersonal variablesemotional variables, interpersonal variables, complexity dynamic systems theory (CDST), dyadic data analysis (DDA), second language acquisition (SLA)complexity dynamic systems theory (CDST)dyadic data analysis (DDA)second language acquisition (SLA)
-
نویسنده : Ghahremanian، Davood ؛ نویسنده مسئول : Bahrami، Akram ؛
(28 صفحه - از 163 تا 190 )
کلیدواژه ها:PerceptionSpelling performancespelling methods, spelling performance, LSCWC method, Iranian junior students, perceptionspelling methodsLSCWC methodIranian junior students
-
نویسنده مسئول : Nguyen، Yen Thi Xuan ؛ نویسنده : Ha، Xuan Van ؛ Dinh، Van Thi Hong ؛
(21 صفحه - از 191 تا 211 )
کلیدواژه ها:Primary Schoolsteachers' beliefsteaching writingteachers‟ challengesVietnamese primary education
-
نویسنده مسئول : Divsar، Hoda ؛
(25 صفحه - از 213 تا 237 )
کلیدواژه ها:EFLEfficacyclassroom managementpersonality typesStructural equation modelingselfclassroom management, EFL, personality types, selfefficacy, structural equation modeling.
-
نویسنده مسئول : Wang، Xiaoqin ؛
(26 صفحه - از 239 تا 264 )
کلیدواژه ها:flipped classroomteachers‟ engagementteachers‟ motivationthe social networking platform
-
نویسنده : Wu، Zhaoqi ؛ نویسنده مسئول : Amzah، Fadzilah ؛
(32 صفحه - از 289 تا 320 )
کلیدواژه ها:emergent readingElectronic BookPreschoolersBibliometric analysise-book
-
نویسنده مسئول : Mehrabi، Marzieh ؛ نویسنده : Ebrahim habibi، Azadeh ؛
(30 صفحه - از 321 تا 350 )
کلیدواژه ها:jeux numériquesétudiants iraniensFLEGamificationVocabulairemoodleludique