Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Akbari، Morteza ؛ Mokhtari، Hossein ؛ Padash، Hamid ؛ Moradi، Afsaneh ؛ نویسنده مسئول : Nobari، Niloofar ؛
(20 صفحه - از 663 تا 682 )
کلیدواژه ها:firm performanceemerging marketsOrganizational Ambidexterityentrepreneurial behaviormarket intelligence
-
نویسنده : Savabieh، Shiva ؛ Abghari، Ramin ؛ Hataminasab، Seyed Hasan ؛ نویسنده مسئول : Nayebzadeh، Shahnaz ؛
(18 صفحه - از 683 تا 700 )
کلیدواژه ها:market orientationgrounded theoryscientometricsSystematic review
-
نویسنده : Tohidi، Mohammad ؛
(20 صفحه - از 701 تا 720 )
کلیدواژه ها:behavioral financeSTOCK VOLATILITYmarket sentimentnoise tradingTehran Stock Exchange Price Index
-
نویسنده مسئول : Golmohammadi، Mojtaba ؛ نویسنده : Zarei، Fatemeh ؛ Salimi، Ehsan ؛
(22 صفحه - از 721 تا 742 )
کلیدواژه ها:Firm ValueStock LiquidityCost of CapitalAccounting Comparability
-
نویسنده : Nasidi، Qaribu Yahaya ؛ Ahmad، Muhamad Fazil ؛ Garba، Murtala ؛ Hafiz، Usman Ahmed ؛ نویسنده مسئول : Hassan، Isyaku ؛
(16 صفحه - از 743 تا 758 )
کلیدواژه ها:Advertisingsocial mediaOnline shoppingonline riskshopping habit
-
نویسنده : Hashemiamin، Arezoosadat ؛ نویسنده مسئول : Ramezani، Yousef ؛
(14 صفحه - از 759 تا 772 )
کلیدواژه ها:leadership psychological skillsemployee voice behavioremployee work engagement
-
نویسنده : Faghih Abdollahi، Hassan ؛ Shahbandarzadeh، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Mirzaee، Khalil ؛
(19 صفحه - از 773 تا 791 )
کلیدواژه ها:SMEsfuzzy cognitive mapstrategic driversevaluation of innovative ideas
-
نویسنده : Nafgash، Arash ؛ Amiri Aghdaie، Seyed Fathollah ؛ نویسنده مسئول : Rezaei Dolatabadi، Hossein ؛
(22 صفحه - از 793 تا 814 )
کلیدواژه ها:CBBECelebrity credibilitycelebrity convergencebrand typequalitative moderator variable
-
نویسنده مسئول : Ahmadi، Masoud ؛ نویسنده : Naghizade، Mohammad ؛ Ghazinoori، Seyed Soroush ؛ Goodarzi، Mehdi ؛
(20 صفحه - از 815 تا 834 )
کلیدواژه ها:Exploitative learningExplorative learninguniversity-industry collaborationresearch collaboration project
-
نویسنده مسئول : Zarei، Samira ؛ نویسنده : Honarmandi، Zahra ؛
(15 صفحه - از 835 تا 849 )
کلیدواژه ها:Stock MarketAbnormal returnsCumulative abnormal returnsCovid-19 pandemicevent-study methodologyactual returns
-
نویسنده : Dalvand، Ahmadreza ؛ Ravanshadnia، Mehdi ؛ Zeighami، Ehsanollah ؛ نویسنده مسئول : Abbasianjahromi، Hamidreza ؛
(23 صفحه - از 851 تا 873 )
کلیدواژه ها:uncertaintyhuman resourcesExpert SystemProject-Based OrganizationMamdani Fuzzy Inference
-
نویسنده : Aghazade، Hashem ؛ نویسنده مسئول : Yousefi Akhijahani، Mohammad ؛
(24 صفحه - از 875 تا 898 )
کلیدواژه ها:internationalizationSocial networkMarket knowledgeopportunity recognition
-
نویسنده مسئول : Budur، Taylan ؛ نویسنده : Demir، Ahmet ؛
(23 صفحه - از 899 تا 921 )
کلیدواژه ها:SMETransformational LeadershipOrganizational Citizenship BehaviorsKurdistanemployee performance
-
نویسنده : Chowdhury، Rashid Ahmed ؛ Ahmad، Afzal ؛ Hoque، Nazamul ؛ Mamun، Abdullahil ؛ Uddin، Nazim ؛ نویسنده مسئول : Uddin، Mahi ؛
(22 صفحه - از 923 تا 944 )
کلیدواژه ها:turnover intentionsAffective commitmentSocial exchange theoryPassion for Workworkplace social support
-
نویسنده مسئول : Kountouridou، Marilia (Maria) ؛ نویسنده : Domic، Dino ؛
(18 صفحه - از 945 تا 962 )
کلیدواژه ها:students’ perceptionsBrand Identitybrand imageBrand NameHigher education marketing