Winter 2017, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی
-
نویسنده : Sharifirad، Mohammad Sadegh ؛ mortazavi، saeed ؛ Rahimnia,، Fariborz ؛ Farahi، Mohammad Mahdi ؛
(29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:IranImplicit Leadership Theoriesprototypesanti-prototypeanti-prototype
-
نویسنده : Adeiza، Adams ؛ Azizi، Ismail ؛ Malek، Marissa ؛
(32 صفحه - از 31 تا 62 )
کلیدواژه ها:CommunicationCommitmentTrustintimacyintention to remainoverall satisfactionrelationship quality
-
نویسنده : Soleimani، Maryam ؛ Danaei، Habibolah ؛ Jowkar، Aliakbar ؛ Parhizgar، Mohammad Mehdi ؛
(28 صفحه - از 63 تا 90 )
کلیدواژه ها:social supportperceived risksocial commerce intentionsocial media quality
-
نویسنده : Mansourfar، Gholamreza ؛ Didar، Hamzeh ؛ Jodatnia، Sarvin ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:Co-integrationOptimizationemergingmarketsinternational portfolio diversificationMultiple Fitness Functions Genetic Algorithm (MFFGA)
-
نویسنده : Sholekar، Shima ؛ Shoghi، Behzad ؛
(30 صفحه - از 113 تا 142 )
کلیدواژه ها:Organizational Cultureorganizational silenceorganizational voice
-
نویسنده : YI Fei، Zhang ؛ Namazi، Mohammad ؛ Ruhana Isa، Che ؛
(31 صفحه - از 175 تا 205 )
کلیدواژه ها:ABC application successbusiness performancestages of the ABC applicationStructural Equation Modelling (SEM)
-
نویسنده : Shahzadi، Saima Saleem ؛ Moosa، Kamran ؛ Imam، Abeer ؛ Ahmed Khan4، Rashid ؛
(22 صفحه - از 237 تا 258 )
کلیدواژه ها:Service QualityPricestudent satisfactionuniversity reputationuniversity culture
-
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ Khodadad Hosseini، Seyed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
(24 صفحه - از 259 تا 282 )
کلیدواژه ها:Marketingmodel of successshopping mall