زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ آقامیری، احسان ؛ شهرامی، فرینام ؛
(22 صفحه - از 699 تا 720 )
کلیدواژه ها:قصد خریدارزش برند ترکیبیارزش برند صنعتی
-
نویسنده : اسماعیل پور، فریبا ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛
(24 صفحه - از 721 تا 744 )
کلیدواژه ها:کودکانغذاشخصیتهای پیشبردی کارتونیکلیشهپنداری چاقی
-
نویسنده : بحرینی زاد، منیژه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ کبیری فرد، دنیا ؛
(26 صفحه - از 745 تا 770 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشهایبخشبندی بازارگردشگری ساحلینقشههای خودسازمانده
-
نویسنده : بخشی، فریبا ؛ روشن، سید علیقلی ؛ اعزازی، محمد اسماعیل ؛
(24 صفحه - از 771 تا 794 )
کلیدواژه ها:اعتقادات مذهبیاعتماد به نام تجاریشرکت نان قدس رضویارزش ویژه ی نام تجاری
-
نویسنده : پور سلیمی، مجتبی ؛ هاشمیان، مجتبی ؛ طباخیان، لیلی ؛
(16 صفحه - از 795 تا 810 )
کلیدواژه ها:ملی گراییتئوری هویت اجتماعیجهان وطن گرایینگرش نسبت به محصول داخلی
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛ هادی زاده، اکرم ؛ سلیمی پور، سیروس ؛
(22 صفحه - از 811 تا 832 )
کلیدواژه ها:رسانهگردشگرمدلسازی معادلات ساختاریتبلیغات توصیهایتصویر ذهنی از مقصد گردشگریقصد سفر
-
نویسنده : خانلری، امیر ؛ احراری، مهدی ؛ میرپور، سمیه ؛
(28 صفحه - از 833 تا 860 )
کلیدواژه ها:پیشبینیمدیریت ارتباط با مشتریشبکه عصبی GMDHارزش طول عمر مشتری
-
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ نیک آیین، نسترن ؛
(24 صفحه - از 861 تا 884 )
کلیدواژه ها:دادهکاویبخشبندی مشتریانصنعت دارومدل RFML
-
نویسنده : عباسی، عباس ؛ منصورآبادی، زهرا ؛ محمود شاهی، شهرزاد ؛
(18 صفحه - از 883 تا 900 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریاعتماد مشتریقصد خریدمسئولیت اجتماعی شرکت
-
نویسنده : مینو، فرزین ؛ شاوردی، تهمینه ؛ چاوشی، سید کاظم ؛
(21 صفحه - از 903 تا 923 )
کلیدواژه ها:عدم قطعیتآیندهپژوهیتابآوریارزیابی راهبردپابرجایی