بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ تاخیره، زهرا ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغات تلفن همراهتبلیغات تلفن همراهفشار زماناثربخشی تبلیغات تلفن همراهتبلیغاتفشار زمانیسن
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
(20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
نویسنده : حیدری، علی ؛ والی پور، علیرضا ؛
(20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:استراتژیتحلیل محتوامدیریت استراتژیکمرور پژوهشپژوهشرقابتیپژوهشگران
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناطق، محمد ؛ احسانی، راضیه ؛
(26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:قابلیتهای بازاریابیمطالعات کیفیرقابتپذیری کسبوکارعملکرد مالی کسبوکاربازاربازاریابیعملکرد مالی سازمانقابلیت بازاریابیمشتریانمدل
-
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ صفری، محمد ؛ راعی، رضا ؛ ایروانی، محمد جواد ؛
(26 صفحه - از 129 تا 154 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاریبانکداری اسلامیآمادگی سازمانیاستراتژی دادهبنیادبانکهای تجاریبانکمدلپژوهش
-
نویسنده : محمودیان، امید ؛ هاشمی، مهدی ؛
(18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:ارزیابی و توسعهشرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعیصادرات کالاهای غیرنفتیصادرات غیرنفتیارز
-
نویسنده : معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
(20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها:نگرشاعتمادرسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیکاربراننگرش مشتریوب
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ قزلباش، مهسا ؛
(19 صفحه - از 193 تا 211 )
کلیدواژه ها:قصد خریدکیفیت ادراکشدهصرفهجویی ادراکشدهقالبهای ارائۀ تخفیف قیمتتخفیفادراکقیمتکیفیت ادراک