-
21.
نویسنده مسئول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ دباغی، حامد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 421 تا 445 )
کلیدواژه ها:گردشگریزنجیره ارزشمهمان نوازیصنعت خدماتصنعت هتلداری
-
22.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ طباطبایی نسب، سیدمیثم ؛ خاصی، محمدعلی ؛ سروش محمدآبادی، علیرضا ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 229 تا 246 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیهوش هیجانیخستگی ذهنی
-
23.
نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده : محمدی، اسما ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 215 تا 241 )
کلیدواژه ها:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
24.
نویسنده : فلاحی، محمد باقر ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 رتبه ج (وزارت علوم (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:برندرفتار شهروندی برندتناسب فردتعهد به برندرهبری برندگراکارکنانهتلرفتار شهروندیتعهدمدیران
-
25.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدشهرت مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصدارزیابی احساسیادراک شناختی
-
26.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
27.
نویسنده : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها:آنتروپی شانونبازاریابی سبزفراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتسبزنماییمحیطمحیط زیستمحصولاتمصرفکنندگانمحصولات سبزشرکت ها
-
28.
نویسنده : رمضانی، وحید علی ؛ کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛ طباطبایینسب، سید محمد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (12 صفحه - از 151 تا 162 )
کلیدواژه ها:اجتنابانتقامخیانت برندتنفر برند
-
29.
نویسنده : فاطمی عقدا، سیدحمیدرضا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛
مجله:مدیریت دولتی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 481 تا 502 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدیسیکل پردازش اطلاعات شناختینظریه پردازش اطلاعات شناختینظریه شناخت اجتماعی مسیر پیشرفت شغلیهرم پردازش اطلاعات
-
30.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 445 تا 462 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده