-
1.
نویسنده : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 48 تا 73 )
کلیدواژه ها:فراترکیببازی وارسازیمدیریت تجربه مشترینسل وای (Y)
-
2.
نویسنده : حاجی صفارکرمانی، ثنا ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها:بیمهرضایتاعتمادوفاداریهزینه تغییر
-
3.
نویسنده : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 110 تا 120 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریمدلکارآفرینی
-
4.
نویسنده : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی