-
1.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛ محمدی، ابراهیم ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشرکت کارگزاریاعتماد برخطکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریاطلاعاتاعتماد
-
2.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ قاسمی، محسن ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/2 (18 صفحه - از 35 تا 52 )
کلیدواژه ها:صادراتوارداتکنوانسیون تجدیدنظر شده کیوتوگمرکاستانداردچالشفناوری اطلاعات و ارتباطاتکنوانسیونسازمانقوانین و مقررات
-
3.
نویسنده : سهامیان مقدم، جواد ؛ نظری، محسن ؛ حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛ قالیباف اصل، حسن ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»پاییز و زمستان 1398، سال بیست و ششم - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 193 تا 217 )
کلیدواژه ها:اوراق بهادارسیاستگذاریاوراق حوادث فاجعهآمیزبیمههای اتکاییبیمههـابیمـه
-
4.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اصانلو، بهاره ؛ سلامی، علی رضا ؛
مجله:دانش و توسعه»تابستان 1387 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 145 تا 170 )
-
5.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ محمدی، حمید رضا ؛
مجله:کار و جامعه»اسفند 1389 - شماره 129 (16 صفحه - از 20 تا 35 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانبنگاههای کسب و کاربازاربنگاههای کوچک و متوسط