-
1.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحه - از 112 تا 124 )
کلیدواژه ها:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
2.
نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان
-
3.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران