الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 238 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابی سبزمدیریت اخلاقی بازارتئوری اخلاق بازاریابیهنجارهای اخلاقی – اسلامی
-
2.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ فیض، داود ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم آله ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 239 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریپایداریخلق ارزشقابلیت دو سو توانینتایج عملی
-
3.
مؤلف : امینی خیابانی، دکتر غلامرضا ؛ فیض، دکتر داود ؛ كاتب مسؤول : زارعی، دکتر عظیم اله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 192 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:زنجیرۀ ارزش پایدارقابلیت دو سو توانیصنعت بستهبندی مواد غذایینوآوری بستهبندی
-
4.
كاتب مسؤول : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ مؤلف : فیض، داود ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریحس گری بازارهوش بازاریابیپیچیدگی شناختی راهبردیروانشناسی مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1396 - شماره 30 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:راهحل ایدهآلسرمایهگذاری پورتفولیوسهام شرکتتاپسیسمدل سلسلهمراتبی
-
6.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت