الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 31 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 3 |
حسابداری 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 41 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 18 |
ب 16 |
ج 2 |
العلمية - النشرية 2 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 57 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:گونه شناسیآلودگی های زیست محیطیمرور دامنه ایمسئولیت اجتماعی شرکت هاسبزنمایی
-
2.
مؤلف : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (55 صفحة - من 75 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
3.
كاتب مسؤول : سبکرو، مهدی ؛ مؤلف : طباطبایینسب، سید محمد ؛ احمدی زهرانی، مریم ؛ اسدزاده فیروزآبادی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»زمستان 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 153 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شرکت گازنشاط سازمانیمدل سازی ساختاری تفسیری
-
4.
كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مؤلف : محمدی، اسما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 215 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
5.
مؤلف : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 71 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:آنتروپی شانونبازاریابی سبزفراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتسبزنماییمحیطمحیط زیستمحصولاتمصرفکنندگانمحصولات سبزشرکت ها
-
6.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای»بهار 1401 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (25 صفحة - من 182 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری شهریگردشگرفراترکیبمالکیت روانشناختی
-
7.
مؤلف : فلاح، اعظم ؛ اشکالویی، مجید ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سعیدا، سعید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 52 (48 صفحة - من 1 إلی 48 )
-
8.
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ دباغی، حامد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 421 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریزنجیره ارزشمهمان نوازیصنعت خدماتصنعت هتلداری
-
9.
مؤلف : فلاحی، محمد باقر ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:برندرفتار شهروندی برندتناسب فردتعهد به برندرهبری برندگراکارکنانهتلرفتار شهروندیتعهدمدیران
-
10.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : عباسزاده، معبود ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1399 - شماره 64 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:معنای برندنمادگرایی برندتعامل گرایی نمادینبرند و نمادمصرف نمادین