پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
(22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
مؤلف : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
(28 صفحة - من 27 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات خدماتقصد استفاده از خدماتخدمات بانکیبانکتبلیغاتقصد استفاده از خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریاناطلاعات
-
كاتب مسؤول : پاکاری، ابوالفضل ؛ مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛
(34 صفحة - من 57 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:محرکهای رفتاریمحرکهای اجتماعیتصمیمگیری خریدمحرکهای ذهنیتصمیمگیری خرید مصرفکنندهمصرفکنندهمحرکهای ذهنیرفتاریمحصولرفتار مصرفکنندهمتغیرهایمدلپژوهش
-
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ مؤلف : قدیری، زهرا ؛
(25 صفحة - من 93 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتمایلات رفتاریتفاوت ادراک شده از خریدادراک از قیمت منصفانهقیمت منصفانهمشتریهواپیماییبلیتمشتریان
-
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ ضیاء، محمد جواد ؛
(31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری در خدماتبازاریابی دیجیتالبازاریابی صدای مشتریعملکرد باشگاه ورزشیمشتریاستراتژی تمایزبازارعملکرد کسب و کارمشتریانباشگاههای ورزشی
-
مؤلف : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
(26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش مشارکت مشتریارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
مؤلف : فیض، داوود ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ علی پور، سیما ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
(29 صفحة - من 183 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازینقشه همدلی مشتریویدئوگرافیمشتریتبلیغاتفیلممشتریان
-
كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مؤلف : محمدی، اسما ؛
(27 صفحة - من 215 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : شکوه حسینی، رقیه ؛
(31 صفحة - من 245 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی سطح بانکمحتوای استراتژی و عملکرد بانکاستراتژی بازاریابیاستراتژیبانکبازارعملکرد بانک
-
مؤلف : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(39 صفحة - من 279 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش