مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 2 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : یدالهی، شهربانو ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تکنیکنقاط تماستجربه مشستریسفر مشتریخدمات بانکداری
-
2.
مؤلف : حسینی، سید یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 179 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتهوشمندیتجزیهوتحلیل محیط درونیهوشمندی درونسازمانی
-
3.
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری
-
4.
مؤلف : حسینی، سید یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتیهوشمندی رقابتیتجزیهوتحلیل محیط بیرونیهوشمندی برونسازمانیاطلاعاتسازمانمدلهوشـمندیبرازشمحیطپژوهشرقبا
-
5.
مؤلف : حسینی، سید یعقوب ؛ پوزش، علی ؛ یدالهی، شهربانو ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رهبریهوش اجتماعیخردهوش فرهنگیهوش راهبردی رهبران
-
6.
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ سلیمی فرد، خدا کرم ؛ یدالهی، شهربانو ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1391، دوره دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتی سازمانهوشمندی استراتژیکهوشمندی درون سازمانیهوشمندی برون سازمانی