پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛ حسینی، سید مجتبی ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژۀ برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکنندهترفیعات فروشترفیعاتادراکپژوهش
-
مؤلف : اسدی، فاطمه ؛ تابان، محمد ؛ صفری کهره، محمد ؛
(20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدامات راهبردیماتریس سواتماتریسهای ارزیابی عوامل استراتژیکمؤسسههای آموزش عالی غیرانتفاعیوضعیت راهبردیآموزش عالیراهبردیاستراتژیماتریسمؤسسـهپژوهش
-
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ خسروی، مریم ؛
(18 صفحة - من 39 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهایپراستارتصویر فروشگاهقصد حمایتفروشگاهفروشگاه هایپراستارفروشـگاه
-
مؤلف : حسینی، سید یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛
(26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتیهوشمندی رقابتیتجزیهوتحلیل محیط بیرونیهوشمندی برونسازمانیاطلاعاتسازمانمدلهوشـمندیبرازشمحیطپژوهشرقبا
-
مؤلف : طالبی، کامبیز ؛ دهقان، عامر ؛
(22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تشخیص فرصتشایستگی کارکنانپایداری کارکنانرضایتمندی کارکنانسرمایۀ انسانیشرکتهای دانشبنیانکارآفرینیکارکنانتشخیص فرصت کارآفرینانه
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ فرهیخته، فاطمه ؛
(20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل محتواپایاننامهتحلیل تناظرفراروشمشتریدانشگاهپژوهش
-
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ رضایی، سعید ؛
(20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ ویروسیقصد انتقال پیامنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغتبلیغپیامتبلیـغپژوهشAdvertising
-
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ مرادی، محمود ؛ مهدی زاده، مهران ؛ درستکار احمدی، ناهید ؛
(28 صفحة - من 145 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی نوآوریرویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکهمعیارهای عملکردپروژههای ساختمانیاستراتژینوآوریفرایند تحلیل شبکهاسـتراتژیعملکردفناوریاسـتراتژی هـای نـوآوریصنعت