الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 12 |
میان رشته ای 1 |
فلسفه و کلام 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 7 |
ب 5 |
-
11.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندمشتریمشتریارزشارزش
-
12.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی
-
13.
مؤلف : مظلومی، نادر ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1393 - شماره20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیشرکتهای دانشبنیانعملکرد نوآورانههوشمندی راهبردیسرعت تصمیمگیری راهبردی
-
14.
كاتب مسؤول : دهقانان، حامد ؛ مؤلف : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»بهار 1393 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتانتقال دانشالگوسازی معادلات ساختاریسرمایۀ اجتماعیعملکرد نوآورانه