مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة اقتصاد پولی، مالی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل
-
2.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
3.
مؤلف : مهدوی عادلی، محمد حسین ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:اقتصاد پولی، مالی»بهار و تابستان 1391، سال نوزدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 151 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیر نفتیصادرات نفتیسرمایه گذاری مستقیم خارجیروش همجمعیصادراتسرمایه